dilluns, 10 de setembre del 2012

Eurovegas a Madrid (i4)

 Penso que s´ha demostrat que aqui sempre anem a remolc.....quan es va haver de resoldre on aniria Eurodisney vem arribar tard , i ara amb Eurovegas també. I només ens em espavilat després que ens diguessin que no ,  i sobretot ,  quan no li podiem donar la culpa a ningú ( ni tan sols a Madrid.)

 Vivim en un pais excessivament autocomplaent , si no fem , es perqué Madrid no ens deixa , si no fem és perqué Madrid ens roba , si ens passa quelcom negatiu , la culpa es de Madrid , és com aquella canço de La Trinca dels anys 80......http://usuarios.multimania.es/latrinca/durumbeta.htm , de veritat que és molt aconsellable.

 Així doncs , mirant-nos el melic , donant la culpa a d´altres , només ens espavilem quan ja tot està perdut.
 Llavors veiem que ......Oh!!! si podem espavilar-nos!!!, i ens espavilem.

 Que el nostre finançament es insuficient?? si. Que necessitem més cuartos que d´altrabanda els em generat nosaltres ? si .
 Però també hem de ser conscients que la nostra classe política no està a l´alçada , està sempre preocupada per debats identitaris i de tot allò que ens mereixeriem , però no de gestionar correctament el que tenim.

 Jo també penso que em mereixo un salari més alt , però no gasto en base al que crec que em pertoca , sinó en base al que tinc.

 I així estem ....on estem , desitjan que vingui un Mr Marshall que ens arregli els problemes econòmics del pais , així d´aquesta manera , els nostres malpagats polítics ( 3000 € com a minim) poden dedicar-se a fer país!!! pero país de veritat , de debats interessants!!no del de tocar de peus a terra , i d´aquesta manera poden  tenir-nos entretinguts renegant de l´enemic mentre ens retallen per tot arreu.

 Esperem que aquesta butifarra de l´Eurovegas serveixi per deixar d´esperar ,  i treballar de veritat ,pels ciutadans , que som els veritables destinataris de la política .

http://es.wikipedia.org/wiki/Intrahistoria
 Es per això que he decidit el títol d´aquest blog , potser aquest bluff portarà una nova manera de pensar , em sembla que sóc massa optimista...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada