dimarts, 14 d’octubre del 2014

El 9-N , pollastre a l´ast !!!!!

 Al final el president , em convida a dinar.

Estic pletòric.

 Fa uns mesos , el senyor Mas em va trucar. Em va dir que  el 9 de novembre del 2014 em convidava a dinar , i no a un lloc qualsevol , ni mes ni menys que al Bulli.
 Clar , jo , ben ràpid li vaig dir : President....El Bulli ...no és tancat ja?no podrem anar-hi!!

 La seva resposta va estar ràpida: " no et preocupis , jo et dic que dinaràs , i dinaràs !!"

 La veritat es que jo estava convençut que la cosa no es podria fer , pero cada vegada que jo li plantejava dubtes , ell com per art de màgia aconseguia que n´acabés conveçut que hi aniria.

 No només sabia que aniriem a dinar , sinó que a més , tenia el menú i tot.

 Un menú degustació exquisit , no només això , sinó que cas que em menges tot el menú degustació , tenia dret a les postres. Cas que no ho fes , les postres no entraven.

 Com que era un dinar molt important , va aconseguir convencer a d´altres companys d´escola , perquè també vinguessin , l´Oriol , el David , i l´Herrera . A l´Alicia no la vem convidar , sempre ha estat una mica borde  i a l´Albert , tampoc , sempre ha estat massa expeditiu en els seus raonaments.

 Així , amb aquesta cita tant important , hem anat tirant mesos .

 Però ahir tot es va trencar de cop. De sobte , el President ,  ens va dir el que tots sabíem , però que ningú gosava dir-li , el Bulli està tancat i no hi anirem a dinar.

 Sen´s va caure el mon a sobre , sobretot a l´Oriol , que en un cop de geni , va arribar a dir-nos que ell montaría un dinar amb  catèring , però a la seva manera sense que ningú més hi intervingués.

 Però avui al migdia , el President ens ha calmat , al final ens convida a dinar!!

 Seran uns pollastres a l´ast , cervesa de litre , i un parell de voluntaris ens faran de cambrers .
 Sabeu , jo crec que de bon principi , ell sabia que acabariem dinant això , però mentre ,  ens ha tingut enganyats , ha pogut fer el que ha volgut amb nosaltres , i no li hem dit res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada